Generala   Forum   Intrare in sistem
Romana Русский English



Despre sistem

   “Telebank” – reprezinta sistema de deservire bancara multicanala la distanta.
Prefixul "TELE"semnifica indepartarea, adica deservirea bancara la distanta (cum ar fi, de exemplu, cuvintele tеleviziune, tеlescop, etc). “Telebank” – sistema multipla de deservire. Prin canale de deservire se subintelege ansamblul de resurse si mijloace accesate pentru schimbul de informatie, determinarea metodelor de securitate si identificatie ale Clientului, etc.


   “Telebank” activeaza in regim on-line, etc., Dvs veti avea acces la informatia actuala nemijlocit din sistema bancara automatizata a B.C.EuroCreditBank S.A.


   Sistemul“Telebank” ofera clientilor sai posibilitatea folosirii serviciilor bancare in orice timp, loc, si mod:prin telefon, Internet, telefon mobil, fax, etc.
Dvs alegeti modalitatea cea mai comoda pentru accesul la informatie:


   1. Accesul prin Centrul de Deservire Telefonica (CDT) EuroCreditBank SA. CDT – reprezinta о subdiviziune a Bancii, care ofera servicii bancare de deservire a clientilor prin sistema “Telebank”, precum si suportul informational pentru persoanele care nu sunt clienti ai Bancii. Deservirea clientilor are loc prin telefon, prin operatorul CDT.

   •  Regimul de lucru: in zilele si orele bancii.

   •   Telefon de contact: 500-200.

   •  Lista operatiunilor accesibile pentru persoane fizice:

     •  Informatia despre sodul conturilor curente, miscarile in cont, detalii despre efectuarea platilor.

     •  Plata serviciile comunale: Chisinau-Gaz, Моldtelecom, UNION FENOSA, Infocom, Infosapr.

     •  Cumpararea si vinzarea valutei.

     •  Suplimentarea contului de card

     •  Suplimentarea contului de card

   •  Lista operatiunilor accesibile pentru persoane juridice:

     •  Informatia despre sodul conturilor curente, miscarile in cont, detalii despre efectuarea platilor.

     •  Informatia despre cursurile valutare, banca, servicii si tarife prestate, etc.


   2. . Accesul prin Sistemul Interactiv de Comunicare Virtuala (SICV). Accesul prin Sistemul telefonic Interactiv de Comunicare Virtuala (SICV) este un complex de programe de aparate bazat pe tehnologiile integratoare computerizate, mijloacele telefonice si metodele noi de generare a comunicarii, ceea ce ii permite Clientului de a se deservi de sinestatator, fara prezenta operatorului, interactionind prin aparatul telefonic al sistemului informational al Bancii. Informatia poate fi obtinuta atit sub forma de mesagerie vocala, cit si prin aparatul faximial. SICV, de asemenea ofera suport informational pentru persoanele care nu sunt clienti ai Bancii. Pentru deservire este necesar de un telefon in regim tone, fax, sau de un telefon fix obisnuit – prin biper, aparat portabil, capabil sa emita semnale sonore in linia telefonica. Toata informatia este disponibila in limba romana si rusa. Sistema este destinata atit pentru lucrul cu persoanele juridice, cit si cu persoanele fizice, ceea ce permite accesul la informatia bancara necesara acestora.


   •  Regimul de lucru: non stop.

   •  Telefon de contact: 500-201.

   •  Lista operatiunilor accesibile:

     •  Informatia despre sodul conturilor curente, miscarile in cont, detalii despre efectuarea platilor.

     •  Primirea informatiei despre sodul conturilor curente, miscarile in cont, detalii despre efectuarea platilor la aparatul in faximil.

     •  Informatia despre cursurile valutare, banca, servicii si tarife prestate, etc.

     •  Legatura cu operatorul.

     •  Primirea adeverintei de la locul de munca prin “Telebank” – Sistemul telefonic Interactiv de Comunicare Virtuala (SICV).


   3. Accesul prin “Telebank”-Web – sistema Internet-banking, care permite clientilor accesul la “Telebank” prin Internet din orice colt al lumii. Lucrul are loc prin programe standartizate. Versiunile recomandate pentru “Telebank”-Web: MS IE 5.0, Netscape Navigator 6.0, Opera 5.0.


   •  Regimul de lucru: non stop.

   •   Аdresa electronica: www.telebank.md.

   •  Lista operatiunilor accesibile pentru persoanele fizice:

     •  Informatia despre sodul conturilor curente, miscarile in cont, detalii despre efectuarea platilor. · Plata serviciile comunale: Chisinau-Gaz, Моldtelecom, UNION FENOSA, Moldcell.

     •  Informatia despre sodul conturilor curente, miscarile in cont, detalii despre efectuarea platilor. · Plata serviciile comunale: Chisinau-Gaz, Моldtelecom, UNION FENOSA, Moldcell.

     •  Suplimentarea contului.

     •  Informatia despre cursurile valutare, banca, servicii si tarife prestate, etc.

   •  Lista operatiunilor accesibile pentru persoanele juridice:

     •  Informatia despre sodul conturilor curente, miscarile in cont, detalii despre efectuarea platilor.

     •  Informatia despre cursurile valutare.


   Pe linga aceasta, in viitorul apropiat unul dintre canalele de acces in sistema “Telebank” va deveni si telefonul mobil. Clientii Bancii vor putea primi scurte mesaje scrise (SMS) – despre miscarile in cont, de asemenea vor putea achita plata pentru diferite servicii bancare, si toate acestea doar prin intermediul telefonului mobil.

vineri, 29 martie 2024  
17.6449 + 0.0024
19.0283 -0.0626
0.1909 + 0.0002
3.8265 -0.0139
0.4501 + 0.0005
22.2556 -0.0003
19.4831 + 0.0252
покупка продажа  
17.5000 17.7000
19.0000 19.2500
3.7800 3.8600
21.8000 22.3000
19.3000 19.8000


WAP-Telebank
Partenerii proiectului
 
Telefon de contact: 022 500 200
   
  © B.C. "EuroCreditBank" S.A.